London - sista dagen

Idag hade vi en lugn morgon & inte något speciellt planerat. Bestämde oss för att ta oss till Picadilly Cirkus för att kika om det fanns någon varm jacka på Lillywhites.
Tog tuben till Oxford cirkus & började gå. Såg inte ut som det brukar 🤔
När vi kollade kartan upptäckte vi att vi gått åt fel håll 🤭
Bara att vända & gå tillbaka 😅
 
Nu började jag känna igen mig ☺️ Kunde ju inte gå förbi Hamleys utan att gå in & kika. Är ju så galet där inne 😄
 
Så fina skyltfönster
 
Över Regent street hängde änglar som säkert är superfint när de lyser på kvällen 😊
 
Kom fram till Picadilly & jo minsann om jag inte hittade en jacka för 60% mot ordinarie pris 🤑 I like 
 
Tog med Eva till M & M-butiken  En upplevelse bara att strosa runt. Vi visste att vi handlat farligt mycket så vi vågade inte köpa något där 😂
 
Godis i mängder 😋 Men vi var starka nog att stå emot 🏅
 
Mitt emot fanns en Legobutik där de byggt upp Big Ben 😯
 
Vår entré till vackra Hyde Park ❤️
 
Vårt hotell till vänster med blå markiser. Till höger bakom lastbilen är ”vår” tunnelbanestation 😊 Kunde inte haft bättre läge👌🏼
 
Lancaster gate. Trevlig personal där vi snabbt blev igenkända eftersom våra Travelcards blev avmagnetiserade & de blev tvugna att öppna åt oss varje gång vi skulle igenom ☺️
 
Vi hade tur & fick igen våra väskor 😅 Är lite nervös bara eftersom jag glömt bagagevågen hemma 😰 Vi får se i morgon. Mitt handbagage är i alla fall så gott som tomt ☺️
 
Min supersköna jacka som jag kommer dö i av värmeslag i morgon på väg mot Heathrow 😂 Men, åh, vad jag kommer älska den hemma i kylan 🙏🏼
 
Efter ännu en tripp till Hammersmith & Primark känner vi oss mer än nöjda med denna resa 😊
I morgon tar vi det lugnt med frukost & packar det sista, så beger vi oss mot flygplatsen utan stress. Nu längtar man efter tystnaden i Näs 😁
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0