London dag 2 - 2019

Tisdag morgon & vi vaknade lite tidigare idag eftersom vi lade oss tidigare. Ner & åt lite frukost
 
Vår lite torftiga frukost, men räcker bra åt oss 😊
 
Idag beslöt sig solen för att göra oss sällskap. Känns overkligt att höra om snökaoset hemma 🙄
 
Vi tog en promenad i Hyde Park bort till Marble Arch. Här var det ridskola i parken 🐎
 
Ett skapligt tomt Oxford Street. Helt galet vilken skillnad det är att vara här i januari jämfört med juni 🤪 Bara hälften så mycket folk 👌🏻
 
Hoppade på bussen mot Knightsbridge & satte oss på övre våningen längst fram, så hade bra utsikt 😊
 
Hoppade av vid Harrods & gick in & strosade lite. 
 
Pampiga Harrods 💰
Tog bussen tillbaks till Marble Arch & underground vidare till Westfield
 
Maffiga Westfield 🤑
 
 
 
 
Strosade runt & kikade i de vanliga ”Svensson-butikerna” ☺️
 
Hittade en ny resväska i alla fall 😃 Handtaget gick sönder på min väska när jag skulle lyfta den & då hade jag ju typ inget i ☹️ Så det var inte mycket att välja på. Hittade en som borde vara lätt att se på bagagebandet i alla fall 😁
Passade på att köpa varsin smörgås & tog en lätt lunch 😋
 
Nu är vi tillbaks på hotellet för att vila fötterna & göra oss i ordning för Mamma Mia ikväll 🎤🎼😍
om det blir bilder därifrån så försöker jag få in det i morgon eftersom jag tror vi kommer hem sent 😊
 
Ha en bra tisdag & GRATTIS på födelsedagen bästa Pappa 😘❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0