Karlskrona sista dagen

Mycket fix & dona dessa dagar :)
Men nu kan jag åka hem med gott samvete i morgon bitti & veta att han har det bra ♥
Även om det är litet bor han väldigt bra & fortfarande är det studenter som inte hittat boende så vi är otroligt tacksamma mot Erik som tipsade oss om detta ♥
 
 Lilla kokvrån med utgång till balkongen
 
Balkongen blev mysig när bordet var på plats & vi fick bort all spindelnät 
 
Ett stretchigt sofföverdrag är beställt, men tills det kommer får fleecefilten duga
 
H har piffat i fönstren :)
 
 
 
Hallen
 
Sängen kommer få fungera som soffa så stora kuddar köptes på Ikea
 
Hampus arbetshörna :)
 
Så kul att se hans namn :)
 
Och där cyklar han iväg till första Inseglet (nollningen). Varar i två veckor med början idag. Fick mess för en stund sedan att han hade kul :)
 
Längst upp på Norra Smedjegatan är centrum med Stortorget & gågata
 
BTH verkar vara en jättefin högskola. Nu hann vi inte se så mycket i går men lite strosade vi runt :)
Här är receptionen
 
Lärosalar mot vattnet
 
 
 
I receptionen
 
Så stolt ♥
 
När jag fixat klart i lägenheten åkte jag runt i Karlskrona på lite egen sightseeing. Jättemysigt ♥
 
 
Bastion Aurora vid Kungsbron
 
 
 
 
 
Borgmästarfjärden
 
 
 
 
Karlskrona konserthus
 
 
 
Kungsplan
 
Kustbevakningen
 
 
 
Landbrogatan åt norr
 
Landbrogatan åt söder
 
Hoglands park
 
 
 
 
 
Något kontor åt Marinen
 
Samma här
 
Tingshuset
 
Gullig skyltning
 
 
Så var mina dagar här i Karlskrona över för denna gången. En sista natt här på hotellet innan jag ska åka hela låååånga vägen hem :(
 
Är SÅ stolt över vår son som blivit så lugn, fin & självständig ♥
Hoppas dina tre år här kommer bli fyllda av lyckliga & roliga minnen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0